Apple en Google op advertentiemarkt

Apple en Google op advertentiemarktApple heeft een nieuwe manier ontdekt waarmee het kan concurreren met grote tegenstander Google. Volgens rondgaande geruchten zou Apple op 7 april een online advertentieplatform, genaamd iAd, publiceren.

De geruchten werden reeds door massaal veel kranten en televisiezenders rondgebazuind. Volgens bepaalde bronnen zouden directieleden enthousiast hun reacties geuit hebben rond het nieuwe revolutionaire platform. Apple-oprichter en topman Steve Jobs zou iAd zelfs hebben omschreven als “de volgende grote stap.” Via het nieuwe platform blijkt de strijd tussen Apple en Google nu voorgoed geopend. Volgens geruchten is het nieuwe platform namelijk gebouwd op Quattro, het mobiele advertentie platform dat Apple in januari opkocht. Google kocht eerder AdMob, een ander mobiel advertentie platform. Apple zou nu met dit platform willen concurreren. Volgens bronnen wordt de lancering even belangrijk als die van de iPhone, iPod en iPad beaamd.

 Apple en Google op advertentiemarkt

Share

Gerelateerde Artikelen:

  • Geen gerelateerde artikelen gevonden

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *