Sms’jes in ruil voor advertenties

Sms’jes in ruil voor advertentiesEen nieuwe telecomaanbieder gaat proberen om adverteerders aan het mobieltje te binden. Blyk wil graag Nederlandse jongeren gratis sms’jes aanbieden in ruil voor het bekijken van advertenties.

Oorspronkelijk was de introductie vorig jaar voorzien, maar toen had het bedrijf nog plannen om alle activiteiten grotendeels zelf uit te voeren. Blyk werkt nu samen met Vodafone. Blyk denkt met zijn initiatief vooral grote bedrijven te kunnen overtuigen van de sms-advertentiemarkt. Volgens Blyk zijn jongeren tussen de 16 en 29 jaar immers vooral gericht op enkele specifieke markten. Bij de aansluiting bij de provider krijgen de jongeren alleen een simkaart, de andere sms’jes moeten ze zelf verdienen. Onder andere Electronic Arts, fastfoodketen McDonald’s en filmstudio Universal Pictures verklaarden al mee te willen stappen in het project.

 Sms’jes in ruil voor advertenties

Share

Gerelateerde Artikelen:

  • Geen gerelateerde artikelen gevonden

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *