Twitter test nieuw verdienmodel

Twitter test nieuw verdienmodelTwitter is druk in de weer met tests rond een nieuw verdienmodel op de microblogsite. Mogelijk komt er binnenkort een nieuwe optie voor adverteerders op basis van ‘real-time’ conversaties.

Zo vertelde Shiva Rajaraman, productmanager van Twitter, tegenover computerwebsite TechCrunch. Sinds het ontstaan van Twitter, nu al enkele jaren geleden, is de microblog al op zoek naar een geschikte manier om inkomsten te genereren. Via het onderdeel EarlyBird biedt Twitter al aanbiedingen aan, maar door het nieuwe experiment wordt hier nu nog een extra dimensie aan toegevoegd. Twitter is van plan om samen met adverteerders in te springen op de actuele trends waardoor ze snel interessante aanbiedingen kunnen doen. Rajamaran stelde het voorbeeld van een jurk van beroemdheid of celeb, wanneer Twitter dat tipt kunnen modezaken er sneller op in spelen. Uit experimenten blijkt dat de toekomst zal zorgen voor nog snellere zoekopdrachten. Gebruikers zouden zonder notificatie in hun mailbox kunnen zien wie hen volgt en het is meteen zichtbaar wanneer iemand op Twitter een bericht markeert als favoriet.

 Twitter test nieuw verdienmodel

Share

Gerelateerde Artikelen:

  • Geen gerelateerde artikelen gevonden

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Twitter test nieuw verdienmodel

Twitter test nieuw verdienmodelTwitter is druk in de weer met tests rond een nieuw verdienmodel op de microblogsite. Mogelijk komt er binnenkort een nieuwe optie voor adverteerders op basis van ‘real-time’ conversaties.

Zo vertelde Shiva Rajaraman, productmanager van Twitter, tegenover computerwebsite TechCrunch. Sinds het ontstaan van Twitter, nu al enkele jaren geleden, is de microblog al op zoek naar een geschikte manier om inkomsten te genereren. Via het onderdeel EarlyBird biedt Twitter al aanbiedingen aan, maar door het nieuwe experiment wordt hier nu nog een extra dimensie aan toegevoegd. Twitter is van plan om samen met adverteerders in te springen op de actuele trends waardoor ze snel interessante aanbiedingen kunnen doen. Rajamaran stelde het voorbeeld van een jurk van beroemdheid of celeb, wanneer Twitter dat tipt kunnen modezaken er sneller op in spelen. Uit experimenten blijkt dat de toekomst zal zorgen voor nog snellere zoekopdrachten. Gebruikers zouden zonder notificatie in hun mailbox kunnen zien wie hen volgt en het is meteen zichtbaar wanneer iemand op Twitter een bericht markeert als favoriet.

 Twitter test nieuw verdienmodel

Share

Gerelateerde Artikelen:

  • Geen gerelateerde artikelen gevonden

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *