Uitzending Gemist scoort goeie cijfers

Uitzending Gemist scoort goeie cijfersMensen kijken steeds vaker gemiste uitzendingen terug via Uitzending Gemist. Bovendien gebruiken ze daar ook steeds vaker hun mobiele telefoon of smartphone voor.

Zo maakte Uitzending Gemist dinsdag bekend. In de loop van 2010 werden op de website 18 miljoen video’s herbekeken via een mobiele telefoon. In 2009 was dat aantal nog ‘maar’ 2,7 miljoen. Ook het succes van Uitzending Gemist steeg bij computer-gebruikers. In totaal werden in 2010 bijna 180 miljoen video’s bekeken. De populairste programma’s waren SpangaS, Onderweg naar Morgen en Flikken Maastricht. Januari brak het record in views per maand. 18 miljoen video’s werden toen bekeken, mede dankzij het succes van Wie is de Mol.

 Uitzending Gemist scoort goeie cijfers

Share

Gerelateerde Artikelen:

  • Geen gerelateerde artikelen gevonden

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *